Комуникацијата е неизбежен и секојдневен дел од нашиот живот. Но, и покрај нејзината сеприсутност и важност, во нашето општество недостасува правилен пристап за едукација и развој на соодветни вештини.
Ниту семејствата, ниту образовните институции ни ги даваат потребните знаења ниту ни ги градат потребните вештини.
Ваквата состојба на недоволно развиени комуникациски вештини е основата на многу потешкотии и проблеми во секојдневното семејно, социјално и професионално живеење и функционирање.
ТЕХНИЧКИ ИНФОРМАЦИИ
Времетраење: (1 ден обука, 6 дена примена и 1 ден рефлексија)
Време на реализација: 10:00 до 18:00 часот.
Локација: Скопје (по пријавувањето ќе ви испратиме мапа со локација)
Цена: 5000 денари
Цена со попуст за рана пријава:
Невработени – 55% = 2300 денари.
Вработени – 35% = 3300 денари
Цена со попуст за рана пријава ако дојдат двајца учесници:
Невработени – 60% = 2 х 2000 денари.
Вработени – 40% = 2 х 3000 денари
Време на реализација: 10:00 до 18:00 часот.
Локација: Скопје (по пријавувањето ќе ви испратиме мапа со локација)
Цена: 5000 денари
Цена со попуст за рана пријава:
Невработени – 55% = 2300 денари.
Вработени – 35% = 3300 денари
Цена со попуст за рана пријава ако дојдат двајца учесници:
Невработени – 60% = 2 х 2000 денари.
Вработени – 40% = 2 х 3000 денари
ЗА КОГО Е НАМЕНЕТА ОБУКАТА?
- Сите кои чувствуваат дека не можат да се разберат со семејните членови или пријателите и не знаат како да ги подобрат односите
- Студенти и ученици кои сакаат да ги импресионираат своите наставници и професори и да добијат високи оценки
- Невработени кои се подготвуваат за интервјуа за работа и за успешно работење
- Вработени-почетници – за нивно полесно приспособување на работното место и полесно градење на квалитетни релации со колеги и надредени
- Вработени кои освестуваат дека имаат потешкотии во комуницирањето и разбирањето со надредените, колегите или клиентите
- Вработени кои интензивно комуницираат со клиенти или често добиваат жалби и критики
- Оваа обука дава квалитетна основа за обуката за продажни вештини и обуката за менаџирање на конфликти
СОДРЖИНА НА ОБУКАТА
- Што е комуникација?
- Цели на комуникацијата
- Фази на комуникацијата
- Видови на комуникацијата
- Вербална комуникација
- Невербална комуникација
- Паравербална комуникација
- Кинетика во комуникацијата
- Насоки за правилно читање на говор на тело
- Улогата на фацијалните микро експресии
- Пречки во комуникацијата
- Важноста на слушањето во комуникацијата
- Техники за активното слушање
ШТО ЌЕ СЕ ПРОМЕНИ КАЈ ВАС НА ЛИЧНО НИВО
- Ќе комуницирате успешно и лесно со своите најблиски (семејство, деца, роднини, пријатели)
- Ќе ги подобрите односите и релациите со своите интимни партнери (дечко/девојка, сопруг/сопруга)
- Ќе знаете како да започнете и да одржувате квалитетни релации со познати и непознати луѓе
- Ќе можете многу полесно и за многу пократко време да се разбирате со луѓето со кои разговарате (дома, пријатели, на работа…)
- Ќе станете свесни како вие комуницирате и како вашиот личен стил на комуникација влијае на сите останати
- Ќе знаете како јасно и конструктивно да ги изразувате вашите потреби и барања
- Ќе се изразувате кратко и јасно
- Ќе станете свесни за пораките кои што ги праќате со говорот на вашето тело и свесно ќе го користите
- Лесно ќе ги откривате причините за недоразбирањата и брзо ќе ги отклонувате
- Ќе можете да се разбирате со луѓе кои немаат добри комуникациски вештини
ПРИДОБИВКИ НА ПРОФЕСИОНАЛНО НИВО
- Ќе знаете да иницирате и одржувате квалитетни односи со клиентите, надредените и колегите
- Клиентите ќе бидат задоволни од вашиот однос и начин на комуникација
- Ќе ги подобрите односите и релациите во тимовите
- Разговорите и состаноците ќе бидат пократки и поефикасни
- Ќе знаете како да се справувате со „тешки клиенти“
- Ќе придонесете во креирање на продуктивна и мотивирачка работна атмосфера во компанијата
ЗАИНТЕРЕСИРАНИ СТЕ ЗА ОВАА ОБУКА?
ПРИЈАВЕТЕ СЕ ТУКА!